Tekniğe İnanma, Tekniksiz Kalma

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • SİNAY
    Yeni Üye
    • 09 Nisan 2014
    • 13

    #511
    Aslında Rahat 30 sayfa okudum ağbey şirket genel kuruluna gittiğinizi Karaköydeki borsa binasındaki yıllarınızı bomba patlamasını komşunuzun para kazanıp sizi şikayet etmesi vs.. ama tamamını okuyacağım bu sefer.

    Yorum

    • bikmisbroker
      BaBo
      • 27 Şubat 2009
      • 1009

      #512
      SİNAY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Aslında Rahat 30 sayfa okudum ağbey şirket genel kuruluna gittiğinizi Karaköydeki borsa binasındaki yıllarınızı bomba patlamasını komşunuzun para kazanıp sizi şikayet etmesi vs.. ama tamamını okuyacağım bu sefer.
      Ne acı değilmi?
      Adanalı olmakla övünen bir komşumdu.
      Yeri geldimi mangalda kül bırakmaz, yiğitlikten dürüstlükten bahsedip dururdu.

      İşin içine para girdi, herşey bitti!!



      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Yorum

      • mesutk
        Seyirci Üye
        • 11 Nisan 2014
        • 51

        #513
        ders devam ediyor, sağol abi.

        bence bulunduğu yerde gözünü iyice aç abi, fırsat her zaman gelmez.

        Yorum

        • SİNAY
          Yeni Üye
          • 09 Nisan 2014
          • 13

          #514
          Hisse senedi Piyasalarının piri olanlar Bir ayağı çukurda olan adama bile niye yardım etmediklerini anlamaya başladım Bu iş herşeyden farklı gerçekten farklı Babo Ağbey. Sayglar

          Yorum

          • SİNAY
            Yeni Üye
            • 09 Nisan 2014
            • 13

            #515
            Babo Ağbey senin pusulan olmasa ayağım kolum titrerdi ıraktan spekülatif haber geliyor dolar bir farklı akıl işi değil

            Yorum

            • bogazici77
              .............
              • 11 Temmuz 2009
              • 1920

              #516
              max royale baktım da günnüğü 800 lira ohowww
              Birilerine göre ya Allah'a tapmalısın ya da Atatürk'e. Oysa Allaha şükür, Atatürk'e teşekkür diye bir seçenekte var ...

              Yorum

              • bymehmet
                Yeni Üye
                • 29 Aralık 2013
                • 21

                #517
                bikmisbroker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Tecrübelerim hisse net de "para nasıl kaybedilir?" Topikin de yazılı.

                İsim vermeden yazmak çok zor.
                İnce bir çizgi yani.

                Ben şu anda kitap yazmayı düşünmüyorum.
                Yaşadığım ve şahit olduğum bazı detaylar var ki, benimle beraber mezara gidecekler.

                O yaşanmışlıkları Yazdığım an zaten mezara girmeye adayım çünki


                Sent from my iPad using Tapatalk
                O topikte senin ve baba'nin her mesajini okumustum zamaninda. Benim icin cok surukleyici olmustu. Ben de baba gibi ilk olarak karabuk ssk da goreve baslamistim uc sene once yikildi o bina, yerine yenisini yapmislar. Bir de hemserim nasrullah ayan topige cevap yazinca tam ansiklopedi olacak dedim ama fazla yazmadi o. reminiscences of a stock operator isimli kitaba bin basar bence o topic. Borsamizin kisa tarihi kivaminda.

                Yorum

                • VIX100
                  Tecrübeli
                  • 03 Kasım 2011
                  • 1945

                  #518
                  babo abi,en güzel urus gacılar kemerde ve alanya disco marinada,berhudar ol

                  bizim hatunlar da hem çok güzel hem de çoook kaprissiz,çok şanslıyız
                  oh pity pity,care'em all so pity,tear is the last thing,gymnastic

                  Yorum

                  • SİNAY
                    Yeni Üye
                    • 09 Nisan 2014
                    • 13

                    #519
                    Babo Ağbey 2018 2019 Yılları hakkında veya 5 Yıllık Siyasal-Ekonomik (GLOBAL ve Yerel)düşüncelerin varmıdır ?

                    Yorum

                    • bikmisbroker
                      BaBo
                      • 27 Şubat 2009
                      • 1009

                      #520
                      SİNAY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Babo Ağbey 2018 2019 Yılları hakkında veya 5 Yıllık Siyasal-Ekonomik (GLOBAL ve Yerel)düşüncelerin varmıdır ?
                      Para piyasaları anlamında var.
                      Siyasi olarak yok. (Var ama yok)

                      Dünya borsaları için fikir yazamam, çünki oralarda (profosyonel olarak) işlem yapıyorum ve Etik olmaz.

                      Bist için ise "Altın Vuruş-4'ü" başlattım.

                      Yani düşüncemi yazdım ve ekleyecek bir şeyim yok.




                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Yorum

                      • wawew
                        Katılımcı
                        • 15 Haziran 2010
                        • 70

                        #521
                        bikmisbroker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Bu hafta sonuna kadar size musaade.
                        Yorumlarinizi bekliyorum.

                        Sayin Cobalt'a da tesekkur ederim.

                        (Insallah bu arada bir KARA CUMA yasamayiz??)
                        Bu dolunay 35 yılda bir geliyor!

                        Bu geceki dolunay 13. Cuma'ya denk geliyor. Bir sonraki 2049'da gerçekleşecek...

                        Bu gece dolunay var ancak bu dolunay çok özel çünkü 13. Cuma’ya denk geliyor. Bir sonraki 2049’a kadar tekrarlanmayacak… Peki bunu bu kadar özel yapan ne?

                        Batıl inançlı olanlar için 13 Haziran ekstra ürkütücü olacak. Çünkü dolunay 13’üncü Cuma’ya denk geliyor ve bu da 35 yılda bir yaşanan nadir bir olay. >>DEVAMI http://www.haberturk.com/yasam/haber...da-bir-geliyor

                        Yorum

                        • DoppelAgent
                          Katılımcı
                          • 25 Ocak 2012
                          • 151

                          #522
                          Dolunay İspanya'ya yaramadı ;)

                          Yazdıklarım sadece düşünce gimnastiğidir. Kimseyi bağlamaz.
                          Yazdıklarım sadece beni bağlar. Kimse yatırım tavsiyesi olarak algılamasın. Ben kiiiim borsa kiiiim :)))
                          Ben lottoyu oğlum doğduğunda tutturmuşum. İyiki doğdun oğlum.

                          Yorum

                          • bikmisbroker
                            BaBo
                            • 27 Şubat 2009
                            • 1009

                            #523
                            BORSA, ve USDTL

                            BORSA..




                            USD/TL..

                            Yorum

                            • bikmisbroker
                              BaBo
                              • 27 Şubat 2009
                              • 1009

                              #524
                              XU30 grafiginin gunluk bazda grafigi..
                              Cikis kanal destegi assagi gecilirse eger...



                              Yorum

                              • bikmisbroker
                                BaBo
                                • 27 Şubat 2009
                                • 1009

                                #525
                                USD/TL deki YUKARI harekete bagli olarak, XU30Euro da assagi hareketine devam edecektir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information