Kendi Objektifimizden Yansıyan Fotograflar

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • savas
    Yeni üye
    • 01 Mayıs 2009
    • 6

    #331
    Makine : Olympus EVOLT E-500
    Resmin adı: Küçük düşünür
    Mekan: Altınoluk

    U can be anything U want to be...Just turn Urself into anything U think that U can ever be...
    Be free...

    Yorum

    • Erasure
      .......
      • 10 Mayıs 2009
      • 89

      #332



      Ankara'dan gökyüzü manzaraları
      HDR, High Dynamic Range, Tek Kare NEF, Tone Mapped, Luminosity -1, Photomatix





      Nikon D80 + 18-70mm f3.5-4.5g ed-if af-s dx zoom nikkor + Nikon UV




      Yorum

      • Erasure
        .......
        • 10 Mayıs 2009
        • 89

        #333



        Amasya Kral Kaya Mezarları... Mayıs 2008





        1/125" - F5.6 - Normal program - ISO100
        Nikon D80 + 28-100mm f/3.5-5.6G Zoom-Nikkor + Kenko UV





        Yorum

        • Erasure
          .......
          • 10 Mayıs 2009
          • 89

          #334



          bir bahçe kenarının çiçeklerinden... 17-05-09

          1/400" - F6.3 - Shutter priority - ISO100
          Nikon D80 + Sigma 105mm F/2.8 EX DG AF Macro + Cokin UV



          Yorum

          • Erasure
            .......
            • 10 Mayıs 2009
            • 89

            #335



            biraz daha yakınlardan aynı çiçekler... 17-05-09



            1/400" - F7.1 - Shutter priority - ISO100
            Nikon D80 + Sigma 105mm F/2.8 EX DG AF Macro + Cokin UV



            Yorum

            • Erasure
              .......
              • 10 Mayıs 2009
              • 89

              #336




              HDR, High Dynamic Range, Tone Mapped, Photomatix
              Nikon D80 + 18-70mm f3.5-4.5g ed-if af-s dx zoom nikkor + Nikon UV


              Yorum

              • Erasure
                .......
                • 10 Mayıs 2009
                • 89

                #337




                Ayasofya - İstanbul...



                HDR, tek kare, tone mapped, photomatix, luminosity 1
                Nikon D80 + 18-70mm f3.5-4.5g ed-if af-s dx zoom nikkor + Nikon UV




                Yorum

                • MAGGGMA
                  ...................
                  • 12 Haziran 2007
                  • 1375

                  #338

                  Yorum

                  • MAGGGMA
                    ...................
                    • 12 Haziran 2007
                    • 1375

                    #339

                    Yorum

                    • Erasure
                      .......
                      • 10 Mayıs 2009
                      • 89

                      #340



                      Çiçekler gerçek ama biraz görsel eklemeler yaptım.. 26-05-09


                      Nikon E5400


                      Yorum

                      • MAGGGMA
                        ...................
                        • 12 Haziran 2007
                        • 1375

                        #341




                        Günbatımları İstanbuldan...

                        Yorum

                        • Erasure
                          .......
                          • 10 Mayıs 2009
                          • 89

                          #342
                          manzara harika, biraz mekanlar hakkında bilgi verirseniz iyi olur.
                          exif'lerden her türlü bilgi geliyor ama çekildiği mekanları bilemiyoruz,
                          iyi çekimler...

                          Yorum

                          • MAGGGMA
                            ...................
                            • 12 Haziran 2007
                            • 1375

                            #343
                            Erasure Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            manzara harika, biraz mekanlar hakkında bilgi verirseniz iyi olur.
                            exif'lerden her türlü bilgi geliyor ama çekildiği mekanları bilemiyoruz,
                            iyi çekimler...
                            İstanbul

                            Yorum

                            • MAGGGMA
                              ...................
                              • 12 Haziran 2007
                              • 1375

                              #344

                              Yorum

                              • MAGGGMA
                                ...................
                                • 12 Haziran 2007
                                • 1375

                                #345

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information