Kendi Objektifimizden Yansıyan Fotograflar

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Y.Arslan
    Yeni üye
    • 11 Aralık 2008
    • 20

    #361

    Yorum

    • MAGGGMA
      ...................
      • 12 Haziran 2007
      • 1375

      #362

      Yorum

      • MAGGGMA
        ...................
        • 12 Haziran 2007
        • 1375

        #363

        Yorum

        • Bear_Bull
          Spread Trader
          • 09 Şubat 2009
          • 773

          #364
          Sn MAGGGMA


          Eskişehir
          limisiniz ?
          Meşhur bir filozofa: - "Servet ayaklarınızın altında olduğu halde neden bu kadar fakirsiniz?" diye sorulduğunda: - "Ona ulaşmak için eğilmek lazım da ondan" demiş. :)

          Yorum

          • Y.Arslan
            Yeni üye
            • 11 Aralık 2008
            • 20

            #365

            Yorum

            • MAGGGMA
              ...................
              • 12 Haziran 2007
              • 1375

              #366
              Bear_Bull Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Sn MAGGGMA


              Eskişehir
              limisiniz ?
              Hayır,iş için gittim

              Yorum

              • Erasure
                .......
                • 10 Mayıs 2009
                • 89

                #367




                Ankara Hayvanat Bahçesinden bir kare... 19-06-09
                HDR, tek kare, photomatix, flux


                Nikon D80 + 18-70mm f3.5-4.5g ed-if af-s dx zoom nikkor + Cokin UV




                Yorum

                • Y.Arslan
                  Yeni üye
                  • 11 Aralık 2008
                  • 20

                  #368

                  Yorum

                  • MAGGGMA
                    ...................
                    • 12 Haziran 2007
                    • 1375

                    #369

                    Yorum

                    • Erasure
                      .......
                      • 10 Mayıs 2009
                      • 89

                      #370




                      Ankara'dan şiddeti yağmur sonrası çektiğim karelerden... 28-06-09


                      1/80" - F4 - Shutter priority - ISO200
                      Nikon D80 + Sigma 105mm F/2.8 EX DG AF Macro + Cokin UV




                      Yorum

                      • Y.Arslan
                        Yeni üye
                        • 11 Aralık 2008
                        • 20

                        #371

                        Yorum

                        • Erasure
                          .......
                          • 10 Mayıs 2009
                          • 89

                          #372




                          Ankara Atatürk Orman Çiftliği Demiryolu Geçidi... 19-06-09
                          HDR, High Dynamic Range, Tek kare NEF, Photomatix,





                          Nikon D80 + 18-70mm f3.5-4.5g ed-if af-s dx zoom nikkor + Cokin UV



                          Yorum

                          • Y.Arslan
                            Yeni üye
                            • 11 Aralık 2008
                            • 20

                            #373

                            Yorum

                            • Erasure
                              .......
                              • 10 Mayıs 2009
                              • 89

                              #374




                              Flamingolar... 19-06-09



                              Nikon D80 + 18-70mm f3.5-4.5g ed-if af-s dx zoom nikkor + Cokin UV




                              Yorum

                              • MAGGGMA
                                ...................
                                • 12 Haziran 2007
                                • 1375

                                #375
                                Bunların uyku saati herhalde,iyi bir an olmuş...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information