Kuzeyli dostum hoşgeldin,arayı açma böyle...
Kendi Objektifimizden Yansıyan Fotograflar
Collapse
X
-
bence de açmasın. Güzel fotoğraflar için teşşekkür ederim.MAGGGMA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterKuzeyli dostum hoşgeldin,arayı açma böyle...
Yorum
-
tşk.ederim ancak öyle beğenmekle olmaz buraya katılım lazım oh ne güzel biz çekelim siz bakınsimurg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbence de açmasın. Güzel fotoğraflar için teşşekkür ederim.
))
Yorum
-
Bunu özellikle çok beğendim,ne şiirler çıkar buradanKuzeyli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yorum
-
Beğeneceğinizi sanıyorum...
Yorum





Yorum