Kendi Objektifimizden Yansıyan Fotograflar

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • apruncurtigin
    Tecrübeli
    • 13 Mart 2007
    • 613

    #151


    bu fotografi neden ekleniz diye sormayin. evvel zamani icinde...
    zürich-FIFA binasinin park alanindan
    Borsacıların ve borsanın yeni adresi
    [url] www.keyborsa.com[/url]

    Yorum

    • MAGGGMA
      ...................
      • 12 Haziran 2007
      • 1375

      #152
      apruncurtigin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


      bu fotografi neden ekleniz diye sormayin. evvel zamani icinde...
      zürich-FIFA binasinin park alanindan
      Yanlış parktan cezamı yediniz

      Yorum

      • Dragon
        Bağımlı
        • 09 Haziran 2007
        • 941

        #153
        sn apruncurtigin resimdeki rakamlar tarihmi
        avrupa ile saat farkı olduğunu biliyordum ama ay farkı olduğunu bilmiyordum
        Ben ben değilim,Sen olmayınca
        Sen sen değilsin,Ben olmayınca

        Yorum

        • apruncurtigin
          Tecrübeli
          • 13 Mart 2007
          • 613

          #154
          MAGGGMA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Yanlış parktan cezamı yediniz
          onun gibi birsey

          fograftaki araba, ona vurmadan önceki halini gösteriyor...;)
          Borsacıların ve borsanın yeni adresi
          [url] www.keyborsa.com[/url]

          Yorum

          • MAGGGMA
            ...................
            • 12 Haziran 2007
            • 1375

            #155
            apruncurtigin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            onun gibi birsey

            fograftaki araba, ona vurmadan önceki halini gösteriyor...;)
            O da marifet ama

            Yorum

            • apruncurtigin
              Tecrübeli
              • 13 Mart 2007
              • 613

              #156
              Dragon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              sn apruncurtigin resimdeki rakamlar tarihmi
              avrupa ile saat farkı olduğunu biliyordum ama ay farkı olduğunu bilmiyordum
              bu meselinin farkli boyutu.malasef digital makinenin saatini ayarlayamamaktan kaynaklaniyor. normal ekranda tarihi göstermiyordu.sonrada bilgisayara yükleyince fark ettim... orginal tarih 2007.10..
              arkadaslar idare edin, benden böyle..
              Borsacıların ve borsanın yeni adresi
              [url] www.keyborsa.com[/url]

              Yorum

              • MAGGGMA
                ...................
                • 12 Haziran 2007
                • 1375

                #157

                Yorum

                • MAGGGMA
                  ...................
                  • 12 Haziran 2007
                  • 1375

                  #158

                  Yorum

                  • MAGGGMA
                    ...................
                    • 12 Haziran 2007
                    • 1375

                    #159

                    Yorum

                    • MAGGGMA
                      ...................
                      • 12 Haziran 2007
                      • 1375

                      #160

                      Yorum

                      • MAGGGMA
                        ...................
                        • 12 Haziran 2007
                        • 1375

                        #161

                        Yorum

                        • MAGGGMA
                          ...................
                          • 12 Haziran 2007
                          • 1375

                          #162

                          Yorum

                          • MAGGGMA
                            ...................
                            • 12 Haziran 2007
                            • 1375

                            #163

                            Yorum

                            • zerisz
                              Aktif
                              • 11 Mart 2007
                              • 197

                              #164
                              Yapabildiklerim Yapabiliceklerimin Yarısı Bile Değil

                              Yorum

                              • Operasyoncu

                                #165
                                Tamam Bir Tane Bende Ekliyorum Kendi Objektifimden

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information