Atasözleri ve deyimler

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mancurya
    Çalışkan
    • 01 Haziran 2012
    • 519

    #301
    atasözlerini dahada çoğaltın derim ...
    * ''HATİCEYE DEĞİL ,NETİCEYE BAK''........

    Yorum

    • badi
      Doktor Adayı
      • 04 Haziran 2012
      • 60

      #302
      mancurya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      atasözlerini dahada çoğaltın derim ...
      Sakla samanı gelir zamanı
      maksat yeşillik olsun
      Yıldırım bile çakmadan önce kendine yol belirler.

      Yorum

      • badi
        Doktor Adayı
        • 04 Haziran 2012
        • 60

        #303
        firenze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Evet komik.... haha

        yalnız fıkra sayfası iki sokak ilerde sağda.
        hade ya
        çok sağol
        Yıldırım bile çakmadan önce kendine yol belirler.

        Yorum

        • badi
          Doktor Adayı
          • 04 Haziran 2012
          • 60

          #304
          aydos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          yani işte bak evladım seni yukarıdaki amcalara ezdirtmiyorum
          edebiyat edebiyat olalı böyle edebiyatçı görmedi
          tebrik ediyorum DEDECİM kimseyi ezdirtmiyonuz
          Yıldırım bile çakmadan önce kendine yol belirler.

          Yorum

          • badi
            Doktor Adayı
            • 04 Haziran 2012
            • 60

            #305
            Köprüden geçene kadar,ayıya dayı diyeceksin.
            Yıldırım bile çakmadan önce kendine yol belirler.

            Yorum

            • kondüktör
              Doktor Adayı
              • 01 Haziran 2012
              • 47

              #306
              badi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Köprüden geçene kadar,ayıya dayı diyeceksin.
              Çok komik ha haaaaa

              *Kondüktör geliyorum demez*

              Yorum

              • aydos
                Edebiyatçı
                • 02 Haziran 2012
                • 115

                #307
                Ankete gerek yok eskiler daha iyi

                (Mancurya beğenmezse ben de aydos değilim)
                hayvan yularından, insan sözünden tutulur..

                Yorum

                • aydos
                  Edebiyatçı
                  • 02 Haziran 2012
                  • 115

                  #308
                  Bizi kimse çekemedi halatlar koptu
                  hayvan yularından, insan sözünden tutulur..

                  Yorum

                  • aydos
                    Edebiyatçı
                    • 02 Haziran 2012
                    • 115

                    #309
                    Adrese gerek yok eskiler bizi tanır
                    hayvan yularından, insan sözünden tutulur..

                    Yorum

                    • aydos
                      Edebiyatçı
                      • 02 Haziran 2012
                      • 115

                      #310
                      Hatalıyım , sıkıyosa ara
                      hayvan yularından, insan sözünden tutulur..

                      Yorum

                      • aydos
                        Edebiyatçı
                        • 02 Haziran 2012
                        • 115

                        #311
                        Hatalıysam, aramızda kalsın.
                        hayvan yularından, insan sözünden tutulur..

                        Yorum

                        • aydos
                          Edebiyatçı
                          • 02 Haziran 2012
                          • 115

                          #312
                          Kolla beni şerit değiştiriyorum
                          hayvan yularından, insan sözünden tutulur..

                          Yorum

                          • aydos
                            Edebiyatçı
                            • 02 Haziran 2012
                            • 115

                            #313
                            Opel Corsa, Toyota Corona
                            hayvan yularından, insan sözünden tutulur..

                            Yorum

                            • badi
                              Doktor Adayı
                              • 04 Haziran 2012
                              • 60

                              #314
                              Sanki şöyle daha iyi
                              Opel corsa toyota coyamaz
                              Yıldırım bile çakmadan önce kendine yol belirler.

                              Yorum

                              • badi
                                Doktor Adayı
                                • 04 Haziran 2012
                                • 60

                                #315
                                Bi adam yatmış karısı tekne
                                Yıldırım bile çakmadan önce kendine yol belirler.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information