Atasözleri ve deyimler

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • KARA28
    Sorumlu
    • 02 Haziran 2012
    • 113

    #211
    acındırırsan arsız olur,acıktırırsan hırsız olur.

    Yorum

    • KARA28
      Sorumlu
      • 02 Haziran 2012
      • 113

      #212
      Darı unundan baklava,incir ağacından oklava olmaz..

      Yorum

      • KARA28
        Sorumlu
        • 02 Haziran 2012
        • 113

        #213
        Acemi Katır Kapı Önünde Yük İndirir.

        Yorum

        • KARA28
          Sorumlu
          • 02 Haziran 2012
          • 113

          #214
          https://Adamın Yere Bakanından, Suyu...Akanından Kork

          Yorum

          • firenze
            Duble Mühendis
            • 02 Haziran 2012
            • 348

            #215
            Abdal Ata Binince Bey Oldum Sanır, Şalgam Aşa Girince Yağ Oldum Sanır
            Konuşmak bir mana ise susmak binbir mana. Herkes konusmasına konuşur lakin sükût yürekli olana.

            Yorum

            • mancurya
              Çalışkan
              • 01 Haziran 2012
              • 519

              #216
              kARA BURDA DA ESTİRMİŞ...
              * ''HATİCEYE DEĞİL ,NETİCEYE BAK''........

              Yorum

              • ulema
                Has Doktor
                • 02 Haziran 2012
                • 39

                #217
                Âşık, sivilceyi gamze sanır. [Japon atasözü]

                Yorum

                • ulema
                  Has Doktor
                  • 02 Haziran 2012
                  • 39

                  #218
                  En iyi kılıç, kınında tutulan kılıçtır. [Japon atasözü]

                  Yorum

                  • ulema
                    Has Doktor
                    • 02 Haziran 2012
                    • 39

                    #219
                    Yedi kez düş, sekiz kez ayağa kalk. [Japon atasözü]

                    Yorum

                    • ulema
                      Has Doktor
                      • 02 Haziran 2012
                      • 39

                      #220
                      Biri beni aldatırsa yazıklar olsun ona; iki kez aldatırsa yazıklar olsun bana. [Japon atasözü]

                      Yorum

                      • ulema
                        Has Doktor
                        • 02 Haziran 2012
                        • 39

                        #221
                        Öfkenin uzaklaştırdığını, gülücükler geri getiremez. [Japon atasözü]

                        Yorum

                        • ulema
                          Has Doktor
                          • 02 Haziran 2012
                          • 39

                          #222
                          Pişmanlık duymayanı bağışlamak suya resim yapmakla birdir. [Japon atasözü]

                          Yorum

                          • ulema
                            Has Doktor
                            • 02 Haziran 2012
                            • 39

                            #223
                            Para eğer hizmetkârın değilse, efendin olur. [Japon atasözü]

                            Yorum

                            • ulema
                              Has Doktor
                              • 02 Haziran 2012
                              • 39

                              #224
                              Bir iş iyi yapılsın istiyorsan, kendin yap. [Japon atasözü]

                              Yorum

                              • ulema
                                Has Doktor
                                • 02 Haziran 2012
                                • 39

                                #225
                                Zafer pek birşey öğretmez; yenilgi çok şey öğretir. [Japon atasözü]

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information