Atasözleri ve deyimler

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • ulema
    Has Doktor
    • 02 Haziran 2012
    • 39

    #136
    İnce buz üstünde ha yürümüşsün ha tepinmişsin. [Eskimo atasözü]

    Yorum

    • ulema
      Has Doktor
      • 02 Haziran 2012
      • 39

      #137
      Dilerim kulübende sıcak, lambanda yağ, yüreğinde huzur eksik olmasın. [Eskimo atasözü]

      Yorum

      • ulema
        Has Doktor
        • 02 Haziran 2012
        • 39

        #138
        Dilerim iyilikseverliğin de servetin ölçüsünde artsın. [Eskimo atasözü]

        Yorum

        • ulema
          Has Doktor
          • 02 Haziran 2012
          • 39

          #139
          Kızak koşum takımında en önde koşan olmadıkça, manzara aşağı yukarı hep aynı. [Eskimo atasözü]

          Yorum

          • ulema
            Has Doktor
            • 02 Haziran 2012
            • 39

            #140
            Dün külüdür hayatın; yarınlar ham yakacak; bugün yanıyor alev alev ancak içimizdeki ocak. [Eskimo atasözü]

            Yorum

            • ulema
              Has Doktor
              • 02 Haziran 2012
              • 39

              #141
              Dostunu düşmanını buz tabakası çatlayınca anlarsın. [Eskimo atasözü]

              Yorum

              • ulema
                Has Doktor
                • 02 Haziran 2012
                • 39

                #142
                Yaz mevsimi kızakçıya sorarsan beş para etmez. [Eskimo atasözü]

                Yorum

                • ulema
                  Has Doktor
                  • 02 Haziran 2012
                  • 39

                  #143
                  En güçlü kartal bile yıldızlara yükselemez. [Eskimo atasözü]

                  Yorum

                  • ulema
                    Has Doktor
                    • 02 Haziran 2012
                    • 39

                    #144
                    Güçlü olmalıyım; fakat kardeşlerime üstünlük sağlamak için değil. En büyük düşmanımla başedebilmek, yani kendime karşı koyabilmek için.. [Eskimo atasözü]

                    Yorum

                    • mancurya
                      Çalışkan
                      • 01 Haziran 2012
                      • 519

                      #145
                      Allah iyiliğini versin...

                      ulema Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Dilerim yüreğinden iyilik, uykuluğundan tombul bir kadın, kilerinden fok eti eksik olmasın. [Eskimo atasözü]
                      ulema Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Bilgisiyle böbürlenen aslında bilgisizliğini haykırıyor demektir. [Eskimo atasözü]
                      ulema Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      İnce buz üstünde ha yürümüşsün ha tepinmişsin. [Eskimo atasözü]
                      ulema Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Dilerim kulübende sıcak, lambanda yağ, yüreğinde huzur eksik olmasın. [Eskimo atasözü]
                      ulema Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Dilerim iyilikseverliğin de servetin ölçüsünde artsın. [Eskimo atasözü]
                      ulema Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Kızak koşum takımında en önde koşan olmadıkça, manzara aşağı yukarı hep aynı. [Eskimo atasözü]
                      ulema Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Dün külüdür hayatın; yarınlar ham yakacak; bugün yanıyor alev alev ancak içimizdeki ocak. [Eskimo atasözü]
                      ulema Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Dostunu düşmanını buz tabakası çatlayınca anlarsın. [Eskimo atasözü]
                      ulema Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Yaz mevsimi kızakçıya sorarsan beş para etmez. [Eskimo atasözü]
                      ulema Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      En güçlü kartal bile yıldızlara yükselemez. [Eskimo atasözü]
                      Aydos dağıyla ilgilide bir eskimo atasözü varmı...

                      Benim tüm hislerime TERCÜMAN OLAN TÜM ATASÖZLERİN İÇİN BİNLERCE TEŞEKKÜR EDERİM...

                      * ''HATİCEYE DEĞİL ,NETİCEYE BAK''........

                      Yorum

                      • mancurya
                        Çalışkan
                        • 01 Haziran 2012
                        • 519

                        #146
                        Sahİbİnden dÜn hİÇ ses ÇikmamiŞ...

                        hALBUKİ MERAKLA ONU BEKLEYORDUM...
                        * ''HATİCEYE DEĞİL ,NETİCEYE BAK''........

                        Yorum

                        • badi
                          Doktor Adayı
                          • 04 Haziran 2012
                          • 60

                          #147
                          Ne diyeyim
                          bu başlığı açandan Allah razı olsun
                          katkılarından dolayı ulema amcayı ayrıcateşekkür ederim
                          Yıldırım bile çakmadan önce kendine yol belirler.

                          Yorum

                          • badi
                            Doktor Adayı
                            • 04 Haziran 2012
                            • 60

                            #148
                            damlaya damlaya göl olur
                            Yıldırım bile çakmadan önce kendine yol belirler.

                            Yorum

                            • aydos
                              Edebiyatçı
                              • 02 Haziran 2012
                              • 115

                              #149
                              Korku mantıktan daha kuvvetlidir.
                              yunan atasözü
                              hayvan yularından, insan sözünden tutulur..

                              Yorum

                              • aydos
                                Edebiyatçı
                                • 02 Haziran 2012
                                • 115

                                #150
                                Taş da yumurtanın üstüne düşse, yumurta da taşın üstüne düşse, olan yine yumurtaya olur.(yunan atasözü)
                                hayvan yularından, insan sözünden tutulur..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information