Atasözleri ve deyimler

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • firenze
    Duble Mühendis
    • 02 Haziran 2012
    • 348

    #91
    mancurya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yoğun ısrarlar üzerine katılmak zorunda olduğumu belirterek söze başlamak isterim..

    ''istedim vermediler , Şöförsün dediler''

    Yorumunu bilmiyorum...bilen varsa...
    yahu mancurya gene yaptın yapacağını...
    Konuşmak bir mana ise susmak binbir mana. Herkes konusmasına konuşur lakin sükût yürekli olana.

    Yorum

    • firenze
      Duble Mühendis
      • 02 Haziran 2012
      • 348

      #92
      İnsanoğlu kocar da onda iki huy: hırs ve tül-i emel gencelir.
      Konuşmak bir mana ise susmak binbir mana. Herkes konusmasına konuşur lakin sükût yürekli olana.

      Yorum

      • firenze
        Duble Mühendis
        • 02 Haziran 2012
        • 348

        #93
        Cahiller cesur olurlar.
        Konuşmak bir mana ise susmak binbir mana. Herkes konusmasına konuşur lakin sükût yürekli olana.

        Yorum

        • firenze
          Duble Mühendis
          • 02 Haziran 2012
          • 348

          #94
          İnsan dilinin altında gizlidir.
          Konuşmak bir mana ise susmak binbir mana. Herkes konusmasına konuşur lakin sükût yürekli olana.

          Yorum

          • firenze
            Duble Mühendis
            • 02 Haziran 2012
            • 348

            #95
            Kanaat tükenmeyen bir maldır.
            Konuşmak bir mana ise susmak binbir mana. Herkes konusmasına konuşur lakin sükût yürekli olana.

            Yorum

            • mancurya
              Çalışkan
              • 01 Haziran 2012
              • 519

              #96
              firenze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              yahu mancurya gene yaptın yapacağını...
              firenze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              İnsanoğlu kocar da onda iki huy: hırs ve tül-i emel gencelir.
              firenze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Cahiller cesur olurlar.
              firenze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              İnsan dilinin altında gizlidir.
              firenze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Kanaat tükenmeyen bir maldır.


              Biraz daha ağır atasözleri yazsan

              mesela ; ''Olmaz olmaz deme olmaz olmaz''
              * ''HATİCEYE DEĞİL ,NETİCEYE BAK''........

              Yorum

              • mancurya
                Çalışkan
                • 01 Haziran 2012
                • 519

                #97
                ''Kapat gözlerini ,yalnız benim için bak yeşil yeşil''
                * ''HATİCEYE DEĞİL ,NETİCEYE BAK''........

                Yorum

                • mancurya
                  Çalışkan
                  • 01 Haziran 2012
                  • 519

                  #98
                  Bu kadar destek yeter şimdilik...
                  * ''HATİCEYE DEĞİL ,NETİCEYE BAK''........

                  Yorum

                  • firenze
                    Duble Mühendis
                    • 02 Haziran 2012
                    • 348

                    #99
                    o yazdıklarım pek mübarek bir şahsa aittir. Dalga geçerken bir kere daha düşünün derim.
                    Konuşmak bir mana ise susmak binbir mana. Herkes konusmasına konuşur lakin sükût yürekli olana.

                    Yorum

                    • mancurya
                      Çalışkan
                      • 01 Haziran 2012
                      • 519

                      #100
                      firenze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      o yazdıklarım pek mübarek bir şahsa aittir. Dalga geçerken bir kere daha düşünün derim.
                      Çıkaramadım ama ,hayırlısı olsun....
                      * ''HATİCEYE DEĞİL ,NETİCEYE BAK''........

                      Yorum

                      • Wonder
                        Doktor Adayı
                        • 02 Haziran 2012
                        • 84

                        #101
                        bir işveren atasözü der ki : biz sana döneceğiz
                        ve yine bir işveren atasözü der ki : firmamız seni deniyor ...

                        Yiğit harpte, dost dertte, olgun adam hiddette belli olur.

                        Yorum

                        • aydos
                          Edebiyatçı
                          • 02 Haziran 2012
                          • 115

                          #102
                          firenze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          o yazdıklarım pek mübarek bir şahsa aittir. Dalga geçerken bir kere daha düşünün derim.
                          woooaaaawwwww
                          ben çıkardım gibi sanki
                          hayvan yularından, insan sözünden tutulur..

                          Yorum

                          • aydos
                            Edebiyatçı
                            • 02 Haziran 2012
                            • 115

                            #103
                            mancurya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            ''Kapat gözlerini ,yalnız benim için bak yeşil yeşil''
                            evet, gerçekten çok ağır bir atasözü olmuş.
                            hayvan yularından, insan sözünden tutulur..

                            Yorum

                            • aydos
                              Edebiyatçı
                              • 02 Haziran 2012
                              • 115

                              #104
                              Mart ayı dert ayı:
                              1- Gelir vergisinin ilk taksidinin bu ayda olması
                              2- Kış ile ilkbahar arasındaki geçiş dönemi olduğu için insanlar hastalıklara daha kolay yakalanırlar.
                              3- Kışın odun kömür biter, Mart'ta havalar ısınacak diye bakarsın yine kar yağar. Ne para vardır ne yakıt, ne de ısıtacak bir güneş.
                              hayvan yularından, insan sözünden tutulur..

                              Yorum

                              • aydos
                                Edebiyatçı
                                • 02 Haziran 2012
                                • 115

                                #105
                                mancurya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Yoğun ısrarlar üzerine katılmak zorunda olduğumu belirterek söze başlamak isterim..

                                ''istedim vermediler , Şöförsün dediler''

                                Yorumunu bilmiyorum...bilen varsa...
                                -Şakir'e çay yok!
                                -Sen bana nasıl Şakir dersin?
                                -Ne diyem, Mahmut mu diyem?...
                                .
                                .
                                .
                                -sollama beni, sollarım seni
                                -istedim vermediler, sen şoförsün dediler...
                                hayvan yularından, insan sözünden tutulur..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information