Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #1

    Cafe ELİT

    Hayırlı uğurlu olur inşallahh Milletimiz Ülkemiz adına güzel paylaşımlar yapılır
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #2


    Kaçak elektrik kullanımının abone başına aylık ortalamada yaklaşık 10 lira maliyeti var.

    Dicle Elektrik Sözcüsü Mehmet Gökay Üstün, kaçak elektrik kullanımının yaygın olduğu Güneydoğu illerinden tahsil edilemeyen her kuruşun, Türkiye'deki havuz sistemi uygulaması sebebiyle borcunu tam ödeyen ülke genelindeki aboneleri etkilediğini belirterek, "Bu kaçak oranının abone başına aylık ortalamada yaklaşık 10 lira maliyeti var" dedi.

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #3


      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #4


        “Türk Gladyosu” olarak tanımlanan Ergenekon davasında örgütlenen sanıkların Bursa’dan da Uludağ Üniversitesi Eski Rektörü Mustafa Yurtkuran ve Jandarma İstihbarat Daire Başkanı Levent Ersöz ile 15 kişi daha çeşitli suçlardan yargılanan isimler arasında.

        “Türk Gladyosu” olarak tanımlanan “Ergenekon yapılanması”nın Bülent Ecevit, Abdullah Gül ve Recep Tayyip Erdoğan hükümetlerine karşı darbe planı içerisinde olduğu ifade edildi.

        MUSTAFA YURTKURAN MASON MUYDU?

        İkametinde yapılan aramada, Adına düzenlenmiş olan;“ Hür ve Kabul Edilmiş Masonlar Büyük Locası üye Kartı, ( No: 91/128)” şeklinde ibare bulunan üye kartı ile ilgili olarak;

        Ben rektör seçilene kadar adı geçen derneğin üyesiydim.

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #5




          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #6


            http://www.borsagundem.com/emtia-dov...lur-588570.htm

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #7


              http://www.finansgundem.com/para-piy...var-588577.htm

              Yorum

              • albica
                Aktif
                • 03 Aralık 2008
                • 287

                #8
                hayırlı olsun...başarılar.....
                “Tanrı iradesini hakim kılmak için yeryüzündeki iyi insanları kullanır; yeryüzündeki kötü insanlarsa kendi iradelerini hakim kılmak için Tanrı’yı kullanırlar”

                Yorum

                • ata
                  Tecrübeli
                  • 13 Nisan 2014
                  • 439

                  #9
                  tarık37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Hayırlı uğurlu olur inşallahh Milletimiz Ülkemiz adına güzel paylaşımlar yapılır
                  Siz bu topiği açtıktan sonra borsa yükselişe geçti.İNŞALLAH hep ve her bakımdan güzel paylaşımlar ve topiğin adına yakışır ELİT bir ortam olur.

                  Hayırlı olsun.

                  Yorum

                  • ata
                    Tecrübeli
                    • 13 Nisan 2014
                    • 439

                    #10
                    Dostun kalitesi ‘kavga’ da, aşığın kalitesi ‘veda’ da belli olur.

                    Yorum

                    • ata
                      Tecrübeli
                      • 13 Nisan 2014
                      • 439

                      #11

                      Yorum

                      • ata
                        Tecrübeli
                        • 13 Nisan 2014
                        • 439

                        #12


                        Geçen gün Sayın kuzu nun topiğinde bu klibi gönderdim ,anlaşılmadı galiba

                        Yürü İskender'im yürüüüüüü ,verecek hesabın çok

                        Anca gideriz .....

                        Voib %1.8 yukarda , o bakımdan yani ;sonra yanlış anlaşılmasın.


                        Yorum

                        • ata
                          Tecrübeli
                          • 13 Nisan 2014
                          • 439

                          #13

                          Yorum

                          • ata
                            Tecrübeli
                            • 13 Nisan 2014
                            • 439

                            #14

                            Yorum

                            • ata
                              Tecrübeli
                              • 13 Nisan 2014
                              • 439

                              #15


                              yapıkredinin %3 yükseldiği ,VESBE nin en çok yükselen hisse olduğu günün ,gecesinde birazda eğlenelim.

                              Yorum

                              Working...
                              X

                              Debug Information